Purpurina discreta

Per inaugurar aquest bloc, penjaré unes fotografies antigues i fetes amb el mòbil, per tant no espereu una bona qualitat… Si esteu llegint això és perquè us encanta pintar-vos les ungles, a mi em passa exactament el mateix!

En aquestes fotos em vaig pintar les ungles amb un color nude, concretament el Essence Colour & Go número70 nude it! A continuació hi vaig aplicar el pinta ungles Essence Colour & Go número 67 make it golden. Després vaig posar al dit anular de cada mà una enganxina en negre i daurat. Finalment, quan està sec s’aplica un top coat. Normalment uso el top coat de la marca Rimmel número 421 Clearly Clear.

Aquests són els esmalts que vaig usar.

Jo crec que amb una capa de la purpurina daurada és suficient ja que sinó queda excessiu. És una bona manicura per el dia a dia ja que no és excessivament cridanera i els colors són discrets.

Anuncis

Deixa un comentari

