Verd periquito

Aquesta manicura és un homenatge als meus 14 periquitos. Aquest verd representa el color originari dels periquitos, tot i que després es van produir mutacions genètiques que van fer sorgir nous colors. 
Aquests són els colors que he usat. 

Cal dir que tenia aquest color verd tan divertit per estrenar i em moria de ganes de fer-lo servir. És el color 946 Happy ending de Sinful Colors. Com a Top Coat he fet servir el Rimmel 421 Clearly Clear. I per adornar, uns brillants que tenia a casa. Són de la marca Basic que podeu trobat a les drogueries Shlecker.

Veieu la brillantor d’aquest verd? 🙂

Quatre brillants en línia als dits anulars.

Sé que es nota l’enganxament que vaig fer servir. És la primera vegada que el faig servir, així que “excuse me”!

Quatre brillants en línia al dit polze. 

Anuncis

2 pensaments sobre “Verd periquito

  1. Hola soc la Daphne, també tinc un blog: daphnenails.blogspot.com espero que t'agradim'agradaria saber on has comprat el pinta-ungles verd de sinful colors, em seria de gran ajuda, moltes gràciessi necessites alguna cosa o algo el meu correu està escrit al blogPetonss

Deixa un comentari

