El meu primer China Glaze

Aquest estiu vaig descobrir la marca de pinta ungles China Glaze i em vaig enamorar de la seva gamma de productes! Vaig decidir comprar-ne un i poder opinar sobre la seva qualitat. I que difícil va ser! No sabia si escollir un color normal o un amb purpurina. I és que la purpurina exerceix un poder hipnòtic sobre mi i crec que sobre moltes altres noies! Al final, mirant per eBay vaig trobar el Marry a Millionaire.

Veieu la purpurina? 😉

 En aquest pinta ungles hi ha purpurina petita de color blau i pals petits platejats que fan reflexes blavosos .La veritat és que es tracta d’una bona marca de pinta ungles i el preu és raonable. A Maquillalia els trobareu a 5,95 euros. Es tracta d’un web totalment segur i és una bona alternativa al eBay (tot i que jo mai he tingut problemes amb eBay).

 Us deixo amb aquestes dues fotografies. Em van costar de fer ja que la purpurina feia que brillés molt la manicura.

Foto sense flaix on es veu l’efecte de la llum del sol.

Aquí vaig fer servir el flash.

Fins la pròxima!!!! 

Anuncis

Deixa un comentari

