Ungles esglaonades o gradual nails

Ja és setembre. Tot aquest temps que no he publicat cap entrada està justificat: ja he acabat la carrera! Bé, de fet encara no és cert del tot ja que la setmana que ve he de fer uns quants exàmens que m’havia deixat expressament.

Dons això, que per poder afrontar els exàmens del juny no vaig publicar res i després van ser vacances així que vaig decidir descansar i… fins avui! Però no m’he oblidat de fer fotos a les manicures que he portat durant aquest temps.

Vull començar amb aquesta manicura de la que només tinc una fotografia en condicions. Es tracta de pintar una ungla de cada color seguint la gamma cromàtica. Així vaig començar amb un blau intens i vaig acabar amb un color turquesa clar. 


Com a novetat, dir que he decidit usar marques d’aigua  a les fotos i que realment necessito ajuda. Com veieu el resultat és decepcionant perquè no és el resultat que jo volia aconseguir. Tinc el Adobe photoshop elements 10 i no he trobat tutorials  adequats per internet. Si algú en sap algú que m’avisi si us plau! 😉

Els colors que he fet servir, començant pel dit polze:

– Sinful Colors 931 See You Soon
– Essence 78 Blue Addicted
– Sinful Colors 946 Happy Ending
– Kiko 343
– Rimmel 045 Misty Jade

També cal dir que vaig provar a fer les meves primeres estampacions amb el kit d’Essence. No és el millor kit del món ja que vaig comprar-me una placa Konad i us asseguro que pagar més es nota molt! (Ho podreu veure en futures publicacions =D).

Anuncis

Deixa un comentari

