Última compra: Kiko

El diumenge passat m’estava avorrint quan vaig decidir navegar per la web. Vaig pensar que feia molt de temps que no veia els esmalts de la marca Kiko, així que vaig entrar a la seva web sense saber que hi havia l’opció de comprar des de casa! I vaig tenir una doble sorpresa: a part de poder comprar des de casa, els esmalts estaven rebaixats a 1’50 euros!!!!! Encara podeu comprar-ne fent un clic aquí.

Esmalts súper rebaixats vol dir comprar-ne molts!!! jajaja i és lo que vaig fer.

Nail laquer magnètics 706 i 704

Nail laquer efecte craquer 610

Nail laquers amb brillantor o purpurina. D’esquerra a dreta: 298, 271, 261, 230.

Nail laquers d’esquerra a dreta: 235, 388, 390 i 360.
Que maco que m’ha quedat el .GIF jajajaja

Fins la pròxima!! 😉

Anuncis

2 pensaments sobre “Última compra: Kiko

Deixa un comentari

