Rainbow Nails


Us presento aquesta manicura que em vaig inventar per tal de poder fer servir el meu nou joc de pinzells, o sigui que van ser l’excusa perfecta per començar a pintar. Al ser el primer cop, les ratlles han quedat mogudes. He de dir que no és gens fàcil fer-los servir. Les fotografies són de la mà esquerra perquè les de la mà esquerra encara van quedar pitjor (sóc dretana).

Em vaig inspirar en la fotografia d’una làmpada que vaig trobar tot cercant textures pel google.

Particularment m’agrada que hi hagin tants color ja que van configurar una manicura molt vistosa i que permet dissimular les línies tremoloses.

L’únic defecte és que les ratlles horitzontals creen un efecte òptic que fa pensar que les ungles són més curtes del que en realitat són.

Els colors que vaig fer servir són:
– Blau fort: Essence multidimension 76 cool and the gang.
– Blau cel: Essence color & go 55 let’s get lost.
– Rosa: Kiko 360.
– Vermell: Rare nails 28 Berry red.
– Taronja: Kiko 235.
– Blanc: China Glaze 023 White on white.
– Groc: Essence color & go 95 wanna be your sunshine.
– Verd: Kiko 343

Espero que us hagi agradat.

Fins la pròxima! 😉

Anuncis

3 pensaments sobre “Rainbow Nails

Deixa un comentari

