Ungla trencada

Avui m’agraderia agrair a la blogger Ney ja que l’altre dia vaig estar navegant pel seu blog i em vaig trobar amb un post sobre com arreglar una ungla trencada de manera casolana. I precisament avui se m’ha trencat una ungla. Així que he seguit tots els passos que ella indica aquí i ha funcionat a la perfecció!!!! Em remeto a les proves!! 😉

I a sobre, amb el top coat gairebé no es nota!!

La zona trencada és a la punta de on es veu la ungla llimada.

Fins a la pròxima!! 😉

Deixa un comentari

