Ungles Craker

Hola a totes!!

Avui us vull ensenyar la meva primera experiència amb els pinta ungles craker. Aquest el vaig comprar a Kiko, dins del paquet que vaig rebre i que us vaig explicar aquí.

 He començat aplicant el base coat per protegir i endurir les ungles.

Després he aplicat dues capes de color plata.

I finalment el craker turquesa. 

Vaig pensar que per contra restar la brillantor del color plata aquest verd i combinaria molt bé.
I vosaltres, que opineu sobre els crakers? Us agrada l’efecte? A mi personalment i depèn de la combinació de colors, em sembla que dona la sensació de que les ungles estan brutes. Però depèn del color simplement. 

Els colors que he fet servir són:

– Essence color and go 80 Icy Princess.
– Kiko 610.

Espero que us hagi agradat i ens veiem en la pròxima entrada!!!!

Anuncis

3 pensaments sobre “Ungles Craker

Deixa un comentari

