Purpurina rosa

Hola!!

Fa uns dies vaig fer una petita compra a Maquillalia i vaig comprar un top coat de la marca Essence preciós. A mi els pinta ungles m’encanten però si porten purpurina em tornen boja. Com veieu a les fotos es tracta d’un glitter amb quadres de mida gran de color fúcsia i salmó i petits cercles de purpurina lila clara, o sigui color espígol.

Vaig decidir aplicar-lo amb una base de color nude, concretament el color 009 Takn’ it easy de la Rimmel. Així la purpurina pot tenir un efecte aclaparador.

El problema de la purpurina és el de com retirar-la però des de que vaig seguir els consells dels tutorials de Nail art 101 ja no vaig tenir més problemes. A continuació us el penjo perquè li doneu un cop d’ull.

Els pinta ungles són aquests:

– Essence nail art special effect topper 01 it’s purplicious.
– Rimmel 009 Takin’ it easy.

Espero que us hagi agradat!! I fins la pròxima!! 😉

Anuncis

Deixa un comentari

