Diagonal nails

Hola a totes!!

Si penseu que teniu les ungles curtes avui us porto una solució perquè semblin molt més llargues. Es tracta d’un efecte òptic que estilitza els dits i les ungles. Simplement es tracta de pintar la meitat de la ungla en diagonal i sempre pintant la part inferior, o sigui la del final del dit.

En aquestes fotografies us ensenyo aquest tipus de manicura. I també vaig aprofitar per usar un to vermell, color que em cansa si em pinto tota la ungla ja que em dona la sensació que és un color de persona més gran o que no em queda gaire bé.

I com es fa? dons hi ha dues maneres: jo al principi usava cinta adhesiva, o sigui cel·lo, i el que s’ha de fer és posar la cinta en la posició adequada, pintar la ungla i retirar la cinta immediat ament, sense esperar a que s’assequi la pintura. La segona opció és per aquelles que tenen un bon pols o que no volen gastar cel·lo. jo no vaig fer servir cinta i crec que va quedar prou recte la diagonal.

El primer dia només vaig pintar-me la ungla vermella i quedava molt elegant, però el segon dia vaig decidir afegir una sèrie de punts que van de major a menor per tal de donar un toc diferent a la manicura. Així trenco el impacte de la diagonal, es suavitza.

Els colors que he fet servir són:
-Rare Nails 28 Berry Red.
– Essence color and go 80 Icy princess.
– Essence color and go 80 luxury secret.

Espero que us agradi!! 😉

2 pensaments sobre “Diagonal nails

Deixa un comentari

