Rosa brillant

Hola a totes!!!

Fa uns dies vaig anar a comprar al centre comercial de Les Glòries a Barcelona. Avui us vull ensenyar uns pinta ungles que em vaig comprar, entre tots els que vaig comprar i que us ensenyaré en pròxims posts. Es tracta del Zoo i City de H&M.

Havia sentit a parlar dels pinta ungles del H&M però pensava que no serien de bona qualitat. En realitat no sé perquè ho pensava. Un dia vaig fer el següent raonament: si et compres pinta ungles de la marca Essence que són barats i tenen una bona qualitat, perquè no poden els pinta ungles del H&M ser bona??? Així que em vaig passar pel H& M de les Glòries per veure que tenien. I la veritat és que el resultat va ser sorprenent. Si tingués més diners n’hagués comprat molts més però com que de moment només tinc els diners que em donen els meus pares em vaig haver de moderar.

En aquesta fotografia s’aprecien els colors de la purpurina 😉

I quin dilema més gran!!! No sabia quin pinta ungles escollir!!!! Finalment vaig pensar que tinc només dos pinta ungles de color rosa i que a més no s’assemblen gens entre ells. Vaig decidir-me per una capseta on hi havia dos esmalts: el City i el Zoo. Un és un rosa/fúcsia molt maco i l’altre és de purpurina microscòpica, no és transparent com un shimmer però tampoc és espès com un hologràfic. La combinació dels dos esmalts és fabulosa!!

Foto amb flaix i amb llum de dia.

Us agrada?? Espero que si.

Fins a la pròxima 😉

Anuncis

Deixa un comentari

