Chevron Nails – Reto

Hola a totes!!
Abans d’ensenyar la manicura us volia preguntar si teniu problemes amb el traductor. Jo escric en català perquè és com m’expresso millor. Escriure no és el meu fort i en català és com més còmoda em sento. Aquí al costat us he posat una enquesta i us agrairia que la contestéssiu. Si el resultat és negatiu buscaré algun widget amb un traductor millor.
Ara sí, avui us porto la segona manicura del reto esmaltofílico. Es tracta de ungles a l’estil chevron. Ja vaig publicar una entrada quan van anunciar el reto practicant aquest estil, la podeu veure aquí.

He seguit el mateix model però aquest cop primer vaig fer un degradat amb tons verds per donar un toc diferent a la manicura. el degradat el vaig fer amb els següents colors:

– China Glaze 1004 Holly-Day.
– Kiko 390.
– Essence Color & Go 39 Lime Up!

Després vaig fer les línies en zig-zag en diferents tons liles ja que vaig pensar que quedaven ben combinats amb el verd. els colors usats, des de l’interior a l’exterior de la ungla són:

– Un lila del basar xinès.
– Bourjois un second 09.
– China Glaze 1011 Flying Dragon.
– Kiko 360.

No he posat fotos de la mà dreta perquè allà les línies em van quedar molt gruixudes…
Espero que us hagi agradat!!
PD: que en penseu de les manicures d’enganxar? Com aquestes de Claire’s. Ahir me’n vaig comprar unes que estaven en descompte però he llegit que amb aigua calenta es treuen. Això és un problema perquè cada dia vaig a natació i em sabria greu que només em duressin un dia…

Fins la pròxima!!!! 😉

Anuncis

11 pensaments sobre “Chevron Nails – Reto

  1. Que colorida! Y además es un trabajazo con tanto color y a pulso 🙂 Muy chulas! Yo no he probado las que has puesto, pero no me llaman porque no me gusta que se puedan caer tan pronto…un beso!

  2. Verdad que no? No sé, las probaré y publicaré los resultados en el blog. Pero como siempre las veía me llamaban la atención. Los diseños son muy bonitos pero da pena gastarse mucho dinero para que solo duren un par de dias.

  3. un diseño precioso y felicidades por ese pedazo de pulso que te gastas!!! una idea muy original y colorida!!! si un dia me armo de paciencia intentaré copiarte el diseño!! un besazo guapa!

Deixa un comentari

