Sunset nails

Hola a totes!!

Fa unes setmanes em vaig tallar les ungles ja que en dos dies se’m van trencar tres ungles i vaig decidir tallar-les totes i que tornessin a créixer.

Com que fa poc que l’estil ha acabat vaig pensar que la foto d’una posta de sol a l a platja seria perfecte per posar fi a l’estiu. Com veieu em vaig inspirar en les típiques imatges que es veuen en els documentals sobre les platges del Carib on hi ha parelles mirant la posta del sol entre dues palmeres.

Foto amb flaix que permet veure el color lila de les palmeres.

El cel està fet amb un degradat on hi vaig posar groc, taronja, vermell, rosa, blanc i fins i tot verd.
Les palmeres estan fetes amb un pinta ungles de nail art del basar xinès, o sigui que no té una marca.

Espero que us agradin i fins la pròxima entrada de demà del reto esmaltofílico!! 😉

5 pensaments sobre “Sunset nails

Deixa un comentari

