Ungles de Moda – Reto

Hola a totes!!

Avui us presento les ungles que corresponen al tercer dia del reto esmaltofílico i que estan inspirades en la moda.

Després de buscar estampats aptes per posar-los a les meves ungles, em vaig recordar de la col·lecció que Versace per a H&M.

En aquella col·lecció hi ha un vestit, una jaqueta i uns pantalons amb el mateix estampat. Aquí us deixo la foto del vestit.

Per fer la manicura vaig pintar les ungles de color blau cel i vaig afegir una capa de shimmer blau per simular la brillantor del vestit.

Després vaig fer la cremallera de color verd i negre i finalment les palmeres als laterals.

El que més em va costar de fer van ser les línies que imitaven a les cremalleres… Les vaig fer amb un pinzell perquè no tinc un pinta ungles negre especial per a nail art.


Els colors que vaig fer servir són:

– NYC 296 Water street bkue.
– Kiko 298.
– Essence Color and go 39 Lime up!
– Kiko 275.
– China Glaze 1004 Holly-day.
– Sinful Colors 946 Happy Endings.
– Essence Marble Mania 02 who is mr. brown.

Espero que us agradin i fins a la pròxima! 😉

Anuncis

5 pensaments sobre “Ungles de Moda – Reto

  1. ¡Hola!Estoy comprobando las participaciones para mi sorteo (www.lillibitsnaw.blogspot.com) y no puedo ver tu tweet anunciando el sorteo porque el link dice que tus tweets están protegidos. Si te apetece solucionarlo para tener la participación correspondiente, házmelo saber porfi 🙂

Deixa un comentari

