Ungles de pel·lícula – Reto

Hola a totes!!

Les ungles d’avui estan inspirades en la meva pel·lícula preferida: el diari de Bridget Jones. Sé que no és una obra d’art però no hi puc fer res, m’encanta. Em se tots els diàlegs de tantes vegades que l’he vista.

La Bridget és tan única i el Mark és adorable, fantàstic, perfecte! jaja L’altre dia precisament, la van emetre al Cosmopolitan i enseguida ja vaig saber com em faria la manicura: Un fons verd que representi la època de Nadal en que el Mark i la Bridget es coneixen i en que finalment es declaren l’amor que senten. Com veieu vaig escollir un verd magnètic i li vaig fer la forma d’estrella.

I per decorar-ho tot vaig escollir dos peces de vestir representatives: el jersei verd del Mark amb un re molt graciós i el pijama de pingüins que duu la Bridget mentre canta “All by myself” i beu vodka o dojo.

En la ungla central heu de posar una mica d’imaginació per veure que el dibuix és el diari de la Bridget i que està obert. Ara que ho penso, potser hi falta un bolígraf, no?

I és que crec que aquesta història d’amor ja és mítica, qui no recorda l’escena final d’ells dos abraçats sota la neu de Londres i on la Bridget li diu: espera, los chicos buenos no besan así! i el Mark respon: Joder! Como que no? Per mi és un final perfecte que es veu una mica enterbolit per la segona part de la pel·lícula.

PD: vaig sentir que hi haurà la tercera part!! 😉

Si no heu vist la pel·lícula potser us sembla que es tracta d’una manicura pre-Nadal jejeje 🙂

Crec que no val la pena enummerar tots els pinta ungles que he fet servir perquè no acabaria mai! xD Només dir que el verd magnètic és un Kiko.

Fins a la pròxima!! 😉

12 pensaments sobre “Ungles de pel·lícula – Reto

  1. A mi també m'encanta Bridget Jones, con a bona fan d'Orgull i Prejudici, no em costa imaginar al senyor Darcy com el Mark Darcy i en un món imaginari, el Colin Firth és el meu home ideal. Hmmmm! Enhorabona per la mani!

Deixa un comentari

