Ungles de llibre – Reto

Hola a totes!! 
Avui no tinc gaire temps per dedicar al blog així que seré directa. 
 
 El llibre que he escollit és de la Isabel Allende i es diu La isla bajo el mar. Està ambientat en la època de les plantacions espanyoles que hi havia a la actual illa d’Haití. Ens narra la historia la Zarité una esclava i la seva història és commovedora. La prosa d’Allende ajuda a que t’identifiquis plenament amb els esclaus i que sentis el sofriment que van patir. 
He fet un intent d’imitar la portada del llibre. Sé que no m’ha quedat gaire bé però heu de pensar que vaig fer aquesta manicura fa més d’un mes i és la primera que vaig fer amb pinzells. El color vermell del dit petit representa la sang dels esclaus… 

Aquí teniu la meva aportació al reto esmaltofílico. Fins la pròxima!! 😉

Anuncis

8 pensaments sobre “Ungles de llibre – Reto

Deixa un comentari

