New chevron

Hola a tothom!!

Avui us porto una versió de les ungles chevron nails. Diria que son una mescla entre una manicura de línies i les chevron. La combinació de colors m’agrada molt i crec que la purpurina platejada li dóna un toc desenfadat al conjunt.

Vaig estar dubtant sobre si publicar aquesta manicura en el reto esmaltofílico però finalment em vaig decidir per les altres ja que s’ajustaven més al model que es recreava. 🙂

El zig-zag l’he fet a pols, sense plantilles, simplement posant el pinzell del pinta ungles en l’angle correcte, per això hi ha ratlles una mica irregulars. Per cert, si feu la combinació amb tons marró us quedarà molt de tardor. Mira, ara que ho he escrit potser ho faig pròximament!! 😉

Necessito que algú m’ajudi!! Sabeu com evitar que la manicura es desenganxi quan fas natació?? Realment és un problema ja que cada dia m’he de pintar les ungles. A més no és que simplement es desgasti el pinta ungles sinó que es desenganxen trossos grans de la manicura… He provat de pintar amb el top coat fins al borde i al interior de la ungles però no és suficient… La meva mare diu que això ja em va bé perquè així gasto els esmalts que tinc!! 😉

He fet servir aquests colors:

– Rimmel 045 Misty Jade
– Kiko 360
– Essence Color and Go 39 Lime up!
– China Glaze Tinsel Town

Espero que us agradi i fins a la pròxima!! 

Anuncis

10 pensaments sobre “New chevron

Deixa un comentari

