Cançó preferida – Reto

Hola a totes!!

Amb un dia de retard us porto les ungles que estan inspirades en una cançó. No només tinc una cançó preferida però la que he escollit sempre em fa sentir especial.
Jason Mraz és el meu cantant preferit i per falta de diners no podré anar al concert que farà el dia 17 de novembre a Barcelona. Ja he anat als anteriors concerts i he de dir que són  màgics. El Jason connecta amb el públic perquè les seves cançons son simplement genials.

Per la manicura d’avui vaig pensar en traspassar la portada del seu últim àlbum a les ungles però el resultat no em va acabar d’agradar. Així que vaig optar per la cançó Butterfly on parla sobre una noia amb la que li agradaria passar la nit.

 

Com veieu he fet un fons verd i unes margarites i després he enganxat papallones de fimo. Volia que semblés un prat de flors amb papallones…

Espero que us agradi!! I Fins a la pròxima!! 😉

Anuncis

15 pensaments sobre “Cançó preferida – Reto

Deixa un comentari

