Ungles futuristes – Reto

Hola a totes!!
Primer de tot us volia dir que m’he apuntat al Bloglovin, així que podeu seguir-me desde aquí: Follow my blog with Bloglovin
Avui toca entrada del reto. El tema d’avui és ungles futuristes. Com que no tenia cap idea concreta d’alguna cosa que representi el futur simplement he optat per un look amb color plata, que és un color molt futurista, i el rosa perquè espero que el futur sigui millor, tant el meu com el del país en general.
 

Com veieu, em vaig fer les dues mans! Vaig fer diferents formes a cada ungla amb l’ajuda de cintes. I després vaig omplir algunes de les línies amb color plata per donar-li un toc més futurista.

Els colors que vaig fer servir són:

– China Glaze Material Girl.
– NYC 258 Prospect Park Pink.
– Essence Color & Go 80 Icy princess.

Espero que us hagi agradat i fins la pròxima!! Visiteu les entrades de les altres participants!! 🙂

8 pensaments sobre “Ungles futuristes – Reto

Deixa un comentari

