Núvols verds

 Hola a totes!! 
Entrada exprés per ensenyar una manicura molt senzilla de fer. La intenció era que semblessin núvols però al final va quedar una mica abstracte… Ja fa dies que la vaig fer, la prova és que ahir mateix em vaig tallar totes les ungles ja que vaig anar al Ikea i agafant caixes se’m van trencar dues ungles de cop… Quina pena!!  😦
 

A la revista Cuore d’aquesta setmana hi ha un tutorial on explica com fer-les. Simplement pinteu la ungla amb un color base. Després amb un altre color feu la forma aproximada dels núvols i finalment amb un pinzell remarqueu la forma dels núvols amb un altre color.

Per donar un  toc extra, vaig afegir purpurina glitter 😉
Els colors que he fet servir són:
– China Glaze 1004 Holly-day.
– Essence Color and Go 39 Lime up!
– China Glaze White on white.
– Kiko 271.
 

Espero que us agradi i fins a la pròxima!! 😉

Anuncis

2 pensaments sobre “Núvols verds

Deixa un comentari

