Ungles "esportives" – Reto

Hola a totes!!

Avui toca entrada del Reto i concretament el disseny ha d’estar inspirat en el teu esport preferit.
Com ja he comentat en algun altre post, fa poc que m’he apuntat a natació i vaig a nedar uns quants cops a la setmana.

I inspirant-me en l’aigua en moviment m’ha sortit aquest disseny. Com veieu és un disseny chevron en colors blaus i que sempre m’ha agradat. No m’ha quedat fantàstic però ho milloraré amb el temps 😉 Eé que a primera vista no és esportiu però és lo únic que se m’ha ocorregut…

Espero que us hagi agradat i fins a la pròxima!! 😉

7 pensaments sobre “Ungles "esportives" – Reto

Deixa un comentari

