Ungles amb roses vintage

Hola a totes!! 
Fa poc vaig descobrir un blog on hi ha uns tutorials molt interessants. Vaig trobar-ne un per a fer un disseny de roses d’estil antic i em va encantar. L’autora del blog Yo amo mis uñas l’ha anomenat Flower Sweet. 

Estic molt contenta de com ha quedat el disseny. Podria ser el estampat de un cobre llit o de un paper de paret del que hi havia en les cases antigament. Com que m’ha agradat el resultat us penjo més fotos de les que normalment penjo. 

La tècnica és senzilla: en primer lloc s’aplica un color de base. En aquest cas he escollit el China Glaze Kalahari Kiss. Després amb el pinzell d’un pinta ungles rosa dibuixes les taques que serviran de base per definir les roses. Jo ho he fet amb el Catrice edició Hidden World 02 Walk on air. 
Un cop sec, amb un pinzell fi i amb un color rosa més fort, en aquest cas el Rimmel 025 Strawberry Fizz i altres roses com ara el NYC 258 Prospect Park Pink i MUA Fair dust Nails en Rose Dust. 

I per finalitzar, es dibuixen les fulles de color verd. He fet servir el China Glaze Holly-Day i el China Glaze Winter Holly per donar un toc brillant a algunes fulles. Si voleu podeu afegir uns puntets al disseny. Jo ho he fet amb un color plata de la marca Essence silver Twister, de l’edició Marble Mania.

Espero que us hagi agradat i fins a la pròxima!! 🙂

Anuncis

12 pensaments sobre “Ungles amb roses vintage

Deixa un comentari

