Ungles amb efecte especial

Hola a totes!!!!
Avui us vull ensenyar un top coat molt especial que possiblement ja coneixeu. Es tracta del top coat de Catrice Million Styles 04 Shake it, Flake it!. Dóna un efecte diferent a qualsevol esmalt. Ja feia temps que l’havia vist a la web de Maquillalia i quan vaig encarregar la última comanda me’l vaig demanar. És realment sorprenent. Em vaig estar mirant les ungles durant gairebé una hora. 😉

En aquest cas primer em vaig pintar les ungles amb un color blau marí, concretament el 598 Vip Blue d’Astor. Després vaig aplicar una capa del Million Styles Shake it, Flake it!. Com veieu és molt, molt cobrent. M’encanta!! 
En aquesta entrada us he posat més fotografies perquè vull que veieu el efecte perfectament. En aquesta foto es veuen els reflexes que aporta aquest top coat. Es veuen els colors vermell, taronja, groc, daurat, turquesa i verd. Una delícia visual!!! 

Oi que semblen escames de un peix multicolor? 😉

En la mateix comanda també vaig agafar un esmalt de Essence que produeix el mateix efecte. Pròximament us ensenyaré fotos i us parlaré sobre les semblances i diferències entre els dos esmalts 😉
Espero que us hagi agradat i ens veiem a la pròxima entrada!! 😉
Anuncis

7 pensaments sobre “Ungles amb efecte especial

Deixa un comentari

