Ungles de la Vida de Pi

Hola a totes!!

Foto amb filtres de Instagram i Pixlr Expres. 
Aquesta setmana el reto setmanal de domingo consisteix en fer unes ungles amb print animal. Volia buscar un print que no estigui tant vist i em vaig posar a buscar al google a buscar. Però no hi havia res que em convencés. 

La inspiració va arribar quan vaig anar al cinema a veure la Vida de Pi. Amb els preus tant cars que hi ha al cinema arran de la pujada de l’Iva només vaig al cine a veure les pelis imprescindibles i realment la Vida de Pi és una d’elles.

De fet ja feia temps que una amiga meva em deia que m’havia de llegir el llibre perquè era molt interessant. I no ho he fet encara!! Però per compensar he anat a veure la peli i és preciosa. Té moments de riure, d’alegria però la majoria son de tristesa i de patiment. SI l’aneu a veure porteu kleenex a la bossa!!

En resum, que he fet un 2×1 i he fet les ungles del reto amb el print de tigre de bengala i d’altra banda crec que també es poden considerar com ungles dedicades a la pel·lícula La Vida de Pi.

El pinta ungles taronja és el Catrice Wild, Wild West Side que té un acabat Suede Efect. Això vol dir que sense aplicar un top coat queda amb una textura rugosa, com de plàstic.

Us agraden??

Fins la pròxima!! 😉

Anuncis

13 pensaments sobre “Ungles de la Vida de Pi

Deixa un comentari

