Ungles univers

Hola a totes!!!

Per donar la benvinguda al any 2013 vaig pensar en uns disseny especials però el resultat va ser decebedor. Va passar que en la meva ment i en els dibuixos del disseny quedaven manicures fantàstiques però quan les vaig fer no van quedar gens bé. Així que finalment em vaig decidir per entrar a  l’any 2013 amb una manicura  del univers ja que és espectacular i sempre m’ha agradat molt veure aquests tipus de disseny. 
És la segona vegada que he fet aquest disseny i estic encantada amb el resultat. A cada una queda un disseny diferent i això fa que cada mà quedi especial. 
Com a color base vaig escollir el Catrice Blues Brother vol. II que em vaig comprar recentment i que m’agrada ja que és un color blau marí amb una mica de shimmer blau. 
Per fer les constel·lacions vaig optar per començar amb el color blanc China Glaze White on white amb la tècnica del sponging. I després vaig anar afegint tocs d’aquests pinta ungles: Essence Color and Go 74 Sure Azure, 80 Icy Princess, Flormar 431, Claire’s un esmalt de purpurina blava i NYC 296 Water Street Blue.
I per donar un toc especial a cada ungla vaig optar pels colors rosa, verd i taronja: Sinful Colors Happy Ening, Yves Rocher 22 Terre de Feu, LA Colors Pink Sizzle.
Després es pinten estrelles blanques amb una dotting tool i vaig aplicar purpurina platejada del LA Colors Art Deco Ice Breaker i el Essence Nail Art 03 Hello Hollo. 
I per donar brillantor i protecció al disseny tres capes de Top Coat de Rimmel.
Està desenfocada perquè m’agrada l’efecte de la purpurina hologràfica i volia que la veiéssiu 🙂
Si voleu animar-vos a fer aquest disseny us recomano el tutorial de Nail Art 101 ja que està ben explicat i hi ha imatges de cada fase. 
Espero que us hagi agradat i fins la pròxima!! 😉
Anuncis

9 pensaments sobre “Ungles univers

  1. Hola,Te he conocido a través del grupo "Blogueras en Español" y te sigo desde ya. :-)Por cierto, me encanta la manicura.Un beso y feliz 2013Joannahttp://cosmeticaaccion.blogspot.com

Deixa un comentari

