Ungles amb triangles roses

Hola a totes!!! 
Amb unes cintes he fet aquest disseny tan rosa. Personalment el color rosa no m’apassiona i per això normalment no el faig servir però un dia estava de bon humor i vaig decidir combinar diferents roses. Aquest va ser el resultat. 
Primerament em vaig pintar les ungles amb un color nude de Rimmel, exactament el color 009 Takin’ it Easy. Una vegada es va assecar, vaig posar dos trossos de cinta formant una V.
El color rosa amb purpurina és el China Glaze Material Girl. Segurament ja el coneixeu, és molt bonic. És tot de purpurina rosa amb diferents mides de partícules hexagonals. El rosa que es veu més clar és el NYC 258 Prospect Park Pink. Aquest to tan salmó és efecte de la càmera i de la llum ja que en realitat és de un color rosa més fort. I l’últim rosa és un color rosa xiclet de la marca Rimmel, el 025 Strawberry Fizz.
Espero que us hagi agradat i fins a la pròxima!! 😉
14 pensaments sobre “Ungles amb triangles roses

  1. Realmente bellas!, tenes un doooooon, yo soy un desastre jajaja!TE ENCONTRÉ GRACIAS AL GRUPO BEE, yo también formo parte!TE SIGO DESDE AHORAA…un besoooote!solamentemujeres.blogspot.com.ar

Deixa un comentari

