Ungles amb flors

Hola a totes!!
Estic molt i molt contenta perquè per fi he aconseguit un disseny amb plaques d’estampar.

Fa poc em va arribar el segon paquet que vaig encarregar a la tenda bornprettystore i he dir que estic encantada. El paquet arriba molt ràpid, almenys en el meu cas, i els productes estan molt ben protegits per lo qual no es trenquen durant el viatge. Pel que fa a la fidelitat del producte, en el meu cas no he trobat diferències entre el producte que veus en la web i el real, és a dir, que les fotos son fidels i ajuda el fet de que els clients puguin enviar fotos dels productes.

Foto amb flaix.

Per tant, molt contenta amb aquesta web. Vaig encarregar dues plaques d’estampar. Ja he mencionat alguna vegada el fet de que no he aconseguit mai que em quedi bé un disseny estampat però la cosa ha canviat. Amb aquestes plaques m’ha resultat molt senzill. He escollit el disseny d’aquesta placa i l’he estampat amb un color platejat sobre una base de color rosa nude. 

Per finalitzar el disseny he optat per un top coat mate, concretament el So Matt de Bourjois.

Colors que he utilitzat:
– Catrice limited edition hollywood fabulous 40ties 04 the nude scene
– Essence marble mania 03 silver twist

Espero que us hagi agradat i fins aviat!! 

10 pensaments sobre “Ungles amb flors

Deixa un comentari

