Ungles hologràfiques estampades

Hola a totes!!
Després d’aquest petit descans, torno amb una entrada molt bonica. La raó per la que he tardat en pujar una altre entrada és perquè el USB m’ha jugat una mala passada: tenia les fotos fetes a una manicura preciosa i al posar el USB al ordinador s’han esborrat!!!! Aquest cap de setmana provaré a repetir el disseny.
Ja fa temps que vaig comprar per internet uns pinta ungles hologràfics de la marca Milani. Tenia molta curiositat per provar aquesta marca i la veritat és que no me’n penedeixo. Avui us ensenyo el hologràfic de color lila, que es diu Hi-res.
He aplicat tres capes i cada una seca molt ràpid. Després he estampat un disseny que és un mix entre estampat de lleopard i estampat de zebra. El pinta ungles negre és el especial de la marca Essence per estampar. La placa la vaig comprar a Born pretty store

Estic molt contenta amb el resultat. Ja veureu com les dues següents entrades us agradaran molt!! 😉
Espero que us hagi agradat i fins a la pròxima!! 
Anuncis

10 pensaments sobre “Ungles hologràfiques estampades

  1. pues me ha encantado el esmalte de esa marca!! te sigo, siento no poder escribirte en catalán (soy de bcn pero me fui muy pequeña a Andalucía y si bien lo hablo y lo leo perfectamente no sé escribirlo jeje pero esto me va a ayudar ), un peto!

  2. Quina monada!! On l'has comprat? M'encanten ens Milani pero sempre que miro amb les despeses d'enviament i tal se me'n van de preu… L'estampat tambe s'hi adiu molt 😉

  3. Dons el vaig comprar a http://www.cherryculture.com que és d'Amèrica. Les despeses d'enviament són grans però vaig fer càlculs i tenint en compte tot lo que vaig agafar dons no es veia tan exagerat. A més m'ho vaig permetre com a regal d'aniversari, com si fos un extra. La veritat és que estic molt satisfeta i va valdre la pena 😉

Deixa un comentari

