Ungles pirates

Hola a totes!!! 
Després d’aquest cap de setmana, us vull ensenyar el disseny que ja havia fet anteriorment i que havia perdut les fotos. He intentat repetir el disseny però he de dir que les calaveres no són les mateixes. Les vaig comprar a Bornprettystore i només en vaig comprar un paquet. Per aquest motiu al repetir el disseny no ho he pogut fer igual. De totes maneres el resultat m’agrada igual o potser una mica més.
El color base del disseny és un color nude de la gamma Colorama de Maybelline. Concretament és el 150 Mauve Kiss. Cobreix molt bé i és fàcil d’aplicar. Hi ha dues capes.
Com veieu he combinat calaveres i ossos amb “studs”. Els hi diré studs ja que desconeixo la traducció al català o al castellà.  Les calaveres són water decals o sigui com unes enganxatines que es desenganxen posant-les amb aigua i s’enganxen a la ungla amb aigua. Són més resistents que les enganxines per a ungles.
Les calaveres són una monada ja que estan farcides de flors 😉 I els studs són una passada. Li donen un toc diferent a la manicura i estic enamorada des de que les vaig descobrir en el blog de la Sammy
Jo vaig comprar els studs també a Bornprettystore, un disc on hi ha diferents formes i colors. Està molt bé ja que així no et limites a només una forma i color. S’enganxen a la ungla amb una mica de pinta ungles transparent. 

I per rematar el disseny un degradat en daurat que li dona un toc de brillantor a la manicura. He fet servir el pinta ungles del H&M Glam Gold.
Que us sembla?? Jo estic molt contenta 😉
Espero que us agradi i fins a la pròxima!! 😉
8 pensaments sobre “Ungles pirates

  1. te ha quedado muy bonita…justo hoy he comprado por primera vez en born store..y no he visto estas water decals…si no me las hubiera pillado, pero bueno para la próxima…te ha que dado muy chula en serio, un beso

  2. Molt xula!! M'encanten les decals que has emprat!! Els studs sempre tinc la sensacio d'incomoditat i tot i que me'n vaig comprar un paquet, alli estan que riuen… Els haure de donar una oportunitat… Una besada!

  3. Muchas gracias!! Es una tienda con tantas cosas que te pierdes. A mi también me pasó con el primer pedido, me dejé un par de cosas que quería. Me alegro de que te haya gustado 😉

  4. Hola Àngels!! Jo també pensava que serien incòmodes però la veritat és que no molesten. Els water decals son una passada perquè no perden color, no s'esborren i són fàcils de posar 😉

Deixa un comentari

