OPI liquid sand – can’t let go

Hola a tothom!!
A la meva col·lecció d’esmalts no hi havia cap esmalt de la marca OPI. I el motiu és que a Espanya són exageradament cars ja que valen uns 16 euros. Per mi son cars perquè els comparo amb el preu que tenen als Estats Units: 8 dòlars de mitjana que en euros més o menys són 6. Com veieu el preu està quasi triplicat a Espanya. Però si proves de comprar esmalts OPI a internet et trobes amb unes despeses d’enviament molt altes i que et tiren enrere.

Però l’altre dia vaig anar al Corte Inglès i vaig veure la col·lecció de la Mariah Carey i va ser amor a primera vista. No m’hi vaig poder resistir,  són maquíssims el esmalts de la col·lecció que tenen efecte de liquid sand, o sigui que imita la sorra de la platja. I vaig pensar, mira per un que en compris no passa res. És un capritx. I no n’hi ha cap altra marca a Espanya que tingui aquest efecte. És a dir, que no compres un esmalt d’un color que el pots trobar molt semblant a una marca més econòmica tipus Catrice o Rimmel. Destaca entre els altres esmalts, és diferent i únic.

Vaig triar pel color lila, que es diu Can’t let go. Ja sabeu que el color lila m’apassiona. Vaig aplicar dues capes i és molt interessant veure com s’asseca l’esmalt i es posa rugós. A les fotos no hi ha top coat ja que des de OPI no recomanen que te’n posis. Aguanta bastant. Però al cap de dos dies no em vaig poder resistir i m’hi vaig posar top coat. No elimina l’efecte de liquid sand però si que el disminueix una mica. A més, amb el brillo no queda gairé bé, és millor l’acabat matte que té l’esmalt quan no hi apliques top coat.

Bé dons, resumint, crec que val la pena provar-los. En el meu cas només en provaré un perquè la economia no dóna per més, però estic contenta de tenir-lo.

Les fotos les he fet de dia i son una mica irregulars perquè volia que es veiés el efecte liquid sand. 

I vosaltres el teniu? Que us sembla?
Espero que us hagi agradat i fins la pròxima!! 😉
Anuncis

2 pensaments sobre “OPI liquid sand – can’t let go

Deixa un comentari

