Rojo – Reto 31 días

Hola a totes!!

El primer dia del reto dels 31 días consisteix en pintar-se les ungles de color vermell. He optat per un swatch de color. Fer nail art el primer dia no em sembla adequat, més val començar el reto amb una entrada “normal” i després pujar el nivell.

A mi, personalment, no m’agrada com em queden les ungles pintades de color vermell i per això només tinc 3 pinta-ungles d’aquest color i només els faig servir per fer dissenys de nail art, no per pintar.me totes les ungles.

He afegit una capa de vermell amb purpurina als dits polze i anular.

He escollit el color Berry Red de la marca Rare nails. És una marca que podeu comprar a les perfumeries Júlia. Podeu veure un dels primers posts del blog on vaig fer servir aquest esmalt aquí.

Per el top coat, he optat per dues capes de Seche Vite. Estic molt i molt contenta amb aquest top coat.

Espero que us hagi agrdat i ens veiem demà amb la següent entrega del reto.

Visiteu a les companyes que també fan el Reto!!  😉

16 pensaments sobre “Rojo – Reto 31 días

  1. Es precioso ese esmalte, aquí creo que no hay esa marca verdad? Yo el poshe lo odio, a ver, no es que lo odie sino que algunos esmaltes me los levanta por completo!!Besos

  2. hola!! Pues no lo sé!! Creo que está en pocos sitios pero no son esmaltes espectaculares, simplemente hay los colores típicos pero estan abuen precio ;)A mí Seche vite a veces también me levanta los esmlates por eso solo me lo pongo en manicuras que se que me voy a quitar el día siguiente.

Deixa un comentari

