Naranja – Reto 31 días

Hola a totes!!
En el segon dia del Reto 31 días, 31 manicuras hem de escollir un pinta ungles de color taronja. Jo he optat per fer un swatch del pinta ungles de Catrice Wild, Wild West-side. La principal característica d’aquest pinta ungles és que té un acabat rugós, però no tan rugós com els esmalts que imiten la sorra. De totes maneres al afegir-hi el top coat la rugositat ja no es veu. 
Personalment és un color molt bonic que m’agrada molt per la seva intensitat i vistositat. Probablement el recordeu de la manicura que vaig fer dedicada a la pel·lícula La Vida de Pi, que em va agradar molt, i que podeu veure aquí. En aquelles fotografies el color no es veu tan vibrant perquè vaig fer les fotos de dia. En canvi, aquí les vaig fer de nit i amb flaix. 
Dons fins aquí el post d’avui. Espero que us hagi agradat la meva proposta i que visiteu les de les meves companyes 😉 Fins demà!!! 🙂

Anuncis

8 pensaments sobre “Naranja – Reto 31 días

Deixa un comentari

