Flores – Reto 31 días

Hola a totes!!
Gairebé hem arribat a l’equador d’aquest Reto i volia agrair-vos tots els comentaris i suport que estic rebent. Ara mateix estic passant uns dies bastant ocupada i només tinc temps de fer les entrades diàries i mirar els blogs de les altres participant. Quan tingui temps prometo que respondré a tots els comentaris. 😉

Bé dons, avui toca flors. Ja fa temps que em vaig enamorar del disseny que va fer la Katy del blog Nailed it on ensenya com fer la flor pensaments. Us enllaço el tutorial. Està molt ben explicat.

Com a color base he escollit un verd potent: el Milani 3D holographic 511 Hi-Tech. He aplicat tres capes ja que així l’efecte hologràfic queda més potent. Ja us vaig ensenyar l’altre pinta ungles que tinc d’aquesta col·lecció, el de color lila que podeu veure aquí.

Per fer els pensaments blancs i liles he escollit el color China Glaze White on White i el Catrice 380 Forget-Me-Not! 
Per als pensament grocs i marró he fet servir Maybelline Colorama 357 Burgundy Kiss i el Essence Color & Go 95 Wanna Be Your Sunshine.
Pels pensaments liles he escollit el Catrice 380 Forget-Me-Not! i el Bourjois 1 seconde 09.
I pels pensaments blanc i blaus, el China Glaze White on White i el Deborah 808.

 Espero que us hagi agradat i us convido a que visiteu els altres blogs participants!! 😉

Anuncis

21 pensaments sobre “Flores – Reto 31 días

  1. Te han quedado rechulas!! Me gusta mucho esa técnica aunque aún no la he probado. Vi tu comentario de lo del anillo, perdona por no haberte respondido pero voy atrasada respondiendo los comentarios. Cuando te conteste la chica me lo dices ^_^Un besote!!

Deixa un comentari

