Inspiradas en un color – Reto 31 días

Hola lectores!! 
La manicura del dia d’avui del Reto 31 manicuras ha de basar-se en lo que t’inspira un color. Jo m’he basat en el color: és un color que representa l’esperança i al qual m’aferro per confiar en que el meu futur acadèmic a la universitat millorarà 😉 I el futur de la meva família continuï tan bé com fins ara.

I també he aprofitat que tenia el got amb l’aigua del water marble i m’he posat a practicar. Primer he fet un intent amb colors neó però he fracassat ja que s’assequen massa ràpid. Després he provat amb aquesta combinació de verds i m’ha quedat força bé, estic més contenta amb el resultat que amb el de l’entrada anterior. 

Així que com que la etiqueta “inspiradas en un color” dóna bastant de marge, repeteixo tècnica 😉 Però avui per acabar el disseny he afegit unes línies de punts verds amb la dotting tool i després uns brillants de color platejat. 

Els colors que he fet servir pel water marble són el Sally Hansen Xtreme Wear 10 Emerald City, Sinful Colors Happy Ending  China Glaze White on White.
 Espero que us agradi la meva proposta i que visiteu els blogs tan fantàstics de les altres participants 😉

Anuncis

10 pensaments sobre “Inspiradas en un color – Reto 31 días

Deixa un comentari

