Inspiradas en un libro – Reto 31 días

Hola a totes!!! 
Per el dia d’avui m’he inspirat en l’escriptora Jane Austen i les seves novel·les d’època. Jane Austen va ser una escriptora que continua agradant avui en dia i a mi personalment m’encanta. M’he llegit totes les seves obres i he vist gairebé totes les pel·lícules i sèries de televisió. Les meves preferides són la sèrie de l’any 1995 d’Orgull i Prejudici protagonitzada per Colin Firth i Jennifer Ehle i la pel·lícula Mansfield Park de l’any 1999 protagonitzada per Johnny Lee Miller i Frances O’Connor.
He intentat plasmar els estampats dels vestits que es duien en aquella època. Com veieu he optat per pintar dos dits de color blau cel i els altres tres de color marró. El blau cel que he fet servir de base és de la marca Kiko i pel dibuix el Deborah 808. Pel que fa al marró, el color base és el Astor Lacque Deluxe 303 Taupe. I pel dibuix he fet servir el Essence Colour & Go 70 Nude it!

Com veieu és un  disseny senzill i delicat que plasma la vida de les famílies benestants de l¡època victoriana. Espero que us hagi agradat la meva proposta i que visiteu les de els meves compis 😉

8 pensaments sobre “Inspiradas en un libro – Reto 31 días

  1. Doncs t'ha quedat perfecta, jo de la Jane Austen només m'he llegit Orgull i Prejudici, i em va agradar molt, com sempre més que la pel·lícula. Petons!!!

Deixa un comentari

