Inspiradas en la moda – Reto 31 días

Bona tarda!!!
Com veieu en el nom de l’entrada, avui ens hem d’inspirar en la moda per elaborar un disseny. Jo he escollit un vestit de Chanel que va dur la Emilia Carke (Danaerys a Juego de Tronos).

La foto la tenia guardada perquè el disseny em va agradar molt (tinc una caixa amb retalls de revistes de moda per guardar fotos de productes, roba, estilismes, maquillatge, etc). Però he trobat aquesta foto a internet. 

Primer he aplicat dues capes de pinta ungles blanc. Ja sabeu que el meu blanc és el China Glaze White on White.  Després amb un pinzell de nail-art he pintat motius abstractes com el del vestit fent servir el pinta ungles de Flormar 447, un lila que recorda al blau-marí. Després he afegit detalls brillants amb el pinta ungles Catrice Forget-Me-Not! que és un lila amb purpurina molt, molt petita.

Com veieu és un disseny molt senzill i bàsic però crec que és net i impactant tant per la brillantor del blanc com pel contrast entre el lila i el blanc.

A mi m’agrada molt. I a vosaltres? Us deixo els blogs de les altres participants perquè veieu les seves propostes 😉
PD: dedico aquesta entrada a la meva amiga Marta. Tot anirà a millor.

Anuncis

7 pensaments sobre “Inspiradas en la moda – Reto 31 días

Deixa un comentari

