Inspiradas en una bandera – Reto 31 días

Bon dia!!
Ja queda molt poc per acabar aquest Reto i per evitar nostàlgies ja m’he apuntat al Reto ABC que ha organitzat Toxic Vanity. Comença al mes d’abril així que més endavant ja us explicaré més coses.

En el dia d’avui ens hem d’inspirar en una bandera. Jo he escollit la de Tuvalu: hi ha la Union Jack i estrelles. La Union Jack m’agrada molt per pintar a les ungles ja que queda molt espectacular.
El colr blau cel és el Deborah 808. El pinta ungles que he fet servir per fer les estrelles és el Bourjouis Jaune Trendy. Per fer la Union Jack he fet servir el China Glaze White on White, el Flormar 431 i el vermell és de la marca Basic de les perfumeries Shlecker. 

Anteriorment ja havia fet una Union Jack quan vaig fer la bandera d’Austràlia però aquesta vegada m’ha quedat millor. Pots veure l’entrada aquí. La veritat és que de Tuvalu només sé que es un país format per un grup d’illots i que estan en perill de desaparèixer degut a l’increment del nivell del mar. Estan situades a la Polinèsia i tenen unes platges precioses.

 

Que us sembla la meva proposta? És senzilla però bonica 😉 Visiteu els blogs de les meves companyes i sabreu que ens proposen per el dia d’avui 😉

Anuncis

7 pensaments sobre “Inspiradas en una bandera – Reto 31 días

Deixa un comentari

