Recrea tu diseño favorito – Reto 31 días

Bon dia!!!
Avui és l’ultim dia del Reto 31 días, 31 manicuras i la veritat és que s’ha passat volant. Per acabar aquest reto avui faré la meva versió de la manicura que més m’ha agradat de tot el reto, però no una de les manicures que he fet jo, sinó de les que han fet les meves companyes.

He escollit un disseny que va fer la Karoline del blog Valkyrie’s Love el dia 26. S’havia d’inspirar en un patró i va escollir Ikats. És tracta d’un patró que es posa en la roba d’estil Indi. A mi m’agradava des de ja fa un temps i el disseny que ella va escollir em va agradar molt. Així que jo l’he recreat. Crec que m’ha quedat diferent, el meu és una versió més lliure i que en el futur intentaré millorar 😉

El color base és el Maybelline Colorama 150 Mauve Kiss. El color blanc és el China Glaze White on White, el negre és el Kiko 275 i el blau és el Sinful Colors 801 Love Nails.

Així que espero que us agrdadi la meva última proposta i les de les meves companyes 😉 Si voleu veure un resum del Reto amb totes les fotos clica aquí.

Anuncis

5 pensaments sobre “Recrea tu diseño favorito – Reto 31 días

Deixa un comentari

