D – Reto ABC

Bon dia!!! 
Avui us porto una manicura plena de “DRAGÓN“. Tot i que recentment ha sigut Sant Jordi el drac de la meva manicura és el típic drac que apareix en la cultura xinesa i que té un cosa allargat com una serp. Apareix en molts dibuixos i gravats xinesos i si heu mirat la pel·lícula Mulan de Disney segur que recordeu al Mushu, un petit drac que ajuda a la Mulan.

M’he divertit molt fent aquesta manicura i queda molt festiva. Primer he fet una base en colors grocs fent servir el China Glaze Lemon Fizz i amb una esponja he donat tocs de color daurat i blanc amb els pinta ungles Essence Breaking Down 2 03 A Piece of Forever i China Glaze White on White

Després amb un pinzell de nail art he dibuixat el cos del drac de manera serpentejat amb el color marró Astor Lacque Deluxe 303 Taupe. Després he pintat escames de color vermell, verd i coure. El color coure és el Astor Fashion Studio 223 Irresistible Show. El vermell és un color metal·litzat de la marca Basic i el verd és el Astor Fashion Studio 226 Charleston. I també li he fet la cresta amb el color verd.

La cara és el que més m’ha costat de fer perquè va estar a punt de quedar-me horrorosa. Al final va quedar una cara decent i que sembla realista.

Que us sembla aquesta proposta oriental per completar el dia de la lletra D al Reto ABC? Us animo a que visiteu els blogs de les meves companyes 😉

document.write(”);

15 pensaments sobre “D – Reto ABC

  1. jo no sé com podeu fer detalls així com els pintaungles xDDD jo amb pintura sí que es més manejable. Aiins! t'ha quedat molt bufó el drac ♥♥ (mare meva si jo ni feia servir la palabra bufó jajajajaja)

Deixa un comentari

