Ungles hologràfiques de Claire’s

Bon dia!!! 

Fa uns dies em vaig poder comprar un set de sis esmalts a la botiga Claire’s i us volia ensenyar dos dels colors que he provat fins ara. En aquesta botiga no posen nom ni codis als pinta ungles per lo que sento no poder donar referències dels esmalts (per si esteu interessades i els coleu comprar).

Aquests que us ensenyo avui són de mida mini (4,5 ml) i anaven en un set que vaig comprar a preu rebaixat. Sincerament crec que per la qualitat i mida dels pinta ungles els preus són un pèl cars. Al pack hi hanaven tres pinta ungles de color gris de diferents intensitats, un de blau, un de vermell i un de lila. 

En primer lloc, aquest hologràfic gris platejat tan bonic que amb la llum solar sembla fins i tot blanc. Dins del pot no semblava res del altre món però una vegada me’l vaig posar em vaig enamorar. És tan bonic que vaig pensar que no calia posar decoracions. És un color que per si sol ja destaca. 

També us vull ensenyar aquest hologràfic lila perquè és molt semblant al pinta ungles hologràfic de la marca Milani que us vaig ensenyar aquí. Per tant, podria dir que és una versió low cost. S’assembla molt però no brilla tant com el Milani. També vaig aplicar un disseny estampat en negre ja que la combinació entre lila hologràfic negre és molt potent. 

En general diré d’aquesta pinta ungles que l’aplicació és senzilla, són necessàries tres capes per tal de que l’efecte hologràfic sigui ben potent i que són esmalts que s’assequen molt ràpid. 

Així que en definitiva estic molt contenta i són bons pinta ungles per fer brillar les ungles en diferents colors 😉
Anuncis

4 pensaments sobre “Ungles hologràfiques de Claire’s

  1. Qué bonitas, siempre quedan bien las placas sobre holográficos. La verdad es que hace mucho que no me hago unas uñas de este estilo. Son muy lindas!Besos

Deixa un comentari

