G – Reto ABC

Bon dia!! 
He escollit la paraula “GATOS” per l’entrada del Reto ABC d’avui que es correspon amb la lletra G. Feia molt de temps que volia fer-me una manicura amb gats i la veritat és que m’ha encantat. 
Com veieu a les fotografies m’he tallat les ungles bastant i pensava que em seria difícil fer els gats però no va costar gens. 

He escollit un color hologràfic de fons, concretament un hologràfic gris fosc de la marca Claire’s i que forma part del pack que em vaig comprar de colors hologràfics i del que us parlava en l’anterior entrada.

Després he fet un gat de cada color: negre (Yes Love), blanc (China Glaze White on White), marró (Essence Color & Go 65 Camouflage), ocre (China Glaze Kalahari Kiss) i taronja (Essence Color & Go 119 Boho Chic). I he afegit els detalls de les orelles, els bigotis, el nais i els ulls. El color rosa és el Sinful Colors Beautiful Girl i el groc és el Bourjois So Laque! 39 Jaune Trendy.
Espero que us hagi agradat la meva proposta i que us animeu a provar-la ja que és molt fàcil de fer!!

document.write(”);

Anuncis

16 pensaments sobre “G – Reto ABC

Deixa un comentari

