O – Reto ABC

Bona tarda!!
Aquesta vegada he tardat més a publicar ja que resulta que el meu disc dur extern està com una cabra i no em deixa entrar-hi. Hi tinc TOTES les fotografies de la vida, incloses les del blog… ara mateix està a la tenda d’informàtica a veure si les poden treure. 
Inicialment no havia pensat en els pinta ungles de la marca “OPI” per el dia d’avui però com que la meva idea original, que era “OSITOS” la van fer unes quantes noies vaig pensar que canviaria la paraula. 
Com veieu he combinat els tres esmalts amb efecte liquid sand d’aquesta marca: The impossible, Can’t Let Go i Get Your Number. I he pintat una ungla de cada color i dues amb els tres colors. Com ja sabeu estic molt contenta amb aquests pinta ungles i si en voleu saber més un invito a que mireu les entrades corresponents aquí i aquí
Espero que us hagin agradat 😉 document.write(”);
2 pensaments sobre “O – Reto ABC

Deixa un comentari

