Ungles neó amb motius abstractes

Bona tarda!!! 
Ahir el cel estava una mica ennuvolat i vaig decidir que havia de posar una mica de color a les meves ungles per alegrar la tarda. 
I per això vaig triar el color taronja neó de la marca Sinful Colors 53 Summer Peach. El vaig comprar a  Maquillalia pensant que seria un color taronja normal ja que la foto que tenen de referència ho sembla. Però quan em va arribar el paquet vaig veure que era un taronja neó molt intens. A les fotos de avui tampoc és exactament igual de com es veu en la realitat però si que s’assembla més que a la foto de Maquillalia. He pujat la saturació del color perquè s’assembli més a la realitat. 
Per contrarestar el color taronja tant vibrant, he dibuixat amb pintura acrílica negre i blanca uns motius abstractes. A cada ungla els he posat d’una manera diferent i de diferents mides per tal de que la manicura no es torni avorrida. 
Que us ha semblat? Oi que és refrescant? 
PD: sóc conscient de que hi ha problemes per visualitzar el blog ja que apareix una capa de color gris que no permet clicar a les entrades. Quan vaig canviar l’aspecte del blog ja em vaig trobar amb problemes. Espero que es solucionin en uns dies. 😉
Anuncis

Un pensament sobre “Ungles neó amb motius abstractes

Deixa un comentari

