X – Reto ABC

Bon dia!!

Per el Reto ABC d’avui, he escollit “XTREME WEAR” que fa referència a una línia de productes de la marca Sally Hansen. Jo només tinc un pinta ungles d’aquesta línia però estic encantada.

100_7451copia

Es tracta de un color verd fosc amb acabat shimmer que es diu Emerald Forest. Per decorar les ungles he pintat unes ungles ondulades amb pintura acrílica en diversos colors: blanc, negre i platejat.

100_7452copia

Per últim us volia recordar que estic fent una rifa i m’agradaria que hi participéssiu 😉 Us deixo l’enllaç a l’entrada https://makenailsgolden.wordpress.com/2013/07/06/mi-primer-sorteo-d/

sorteobanner

Us deixo amb les entrades de les meves companyes de Reto 😉


Anuncis

5 pensaments sobre “X – Reto ABC

Deixa un comentari

