NOTD: verd hologràfic amb estampació

Aquesta setmana he portat unes ungles amb un color molt estiuenc: verd llima en acabat hologràfic.Es tracta del color Milani Hi-Tech. Potser el recordeu de quan el vaig fer servir en el Reto 31 días – 31 manicuras. El podeu veure aquí.

2013-07-15 20.24.52copia

És un hologràfic molt potent que costa de fotografiar, per això he decidit posar les fotografies que em vaig fer amb el mòvil en comptes de les que vaig fer amb la càmera. Així el efecte hologràfic es veu molt millor.

2013-07-15 20.24.46copia

L’estampat l’he fet amb la placa número 28 de la col·lecció Love Elements de la marca Pueen. És un disseny floral que simula una xarxa de ganxet de flors. Estic encantada amb aquestes plaques. Estampen de meravella. Va ser una inversió genial.

Que us semblen? Jo no podia parar de mirar-me les ungles 🙂

Anuncis

4 pensaments sobre “NOTD: verd hologràfic amb estampació

  1. hola linda!!!!!!!!!! tanto tiempo…
    te fui a visitar al blog, porque no podía ser que no actualizaras… y recien ahi me entero que te habias mudado!!
    Asi que ya te arregle en mi blogroll para no perderme nada…

    Me encantaron tus uñas! no sé si es que hace rato no las veia pero están preciosas!!
    y el estampado me encantó…

    Besos!
    perdón por la desaparición jajaja, ahora me pongo al día con tus post 😉

  2. Quina preciositat de manicura nena !
    M’ha agradat moltíssim, tant per la base amb aquet color tan espectacular com amb l’estampat tan delicat i bonic !
    Una passada !

    Un petoneet ❤

Deixa un comentari

