#usaloya Kiko 300

Bon dia!!!

Avui us vull ensenyar un pinta ungles de  marca Kiko que va escollir la meva mare però que no ha fet servir mai. És el Kiko número 300. Com veieu és un color blau a mig camí entre el acabat metàl·lic i el cremós. Amb una capa la ungla no queda ben coberta però amb dues, queda genial.

100_8039copia

Per completar el disseny he posat uns wàter decals de papallones de colors a les ungles. Son del web Born Pretty Store. Podeu veure-les aquí.

100_8042copia

Que en penseu? Us deixo amb les altres participants del Reto #usaloya.

Anuncis

7 pensaments sobre “#usaloya Kiko 300

  1. Qué monada!!!!!!!! Me apunto el tono porque me parece un esmalte súper bonito, a ver si la próxima vez que vaya por la tienda lo compro. Y l detalle de las mariposas es una chulada. Besotes

  2. lucy diu:

    Precioso…no se si lo tengo…pero las papallonas me han gustado mucho..la pena que no esten por aqui a born no e comprado nunca…

  3. Hue Rocks diu:

    Jo pensava que havies pintat tu les papallones. Si són enganxines/calcomanies m’ho plantejaré, perquè mai dels mais seré capaç de pintar-ho pel meu compte. Ahir vaig comprar per ebay un set de pintures acríliques amb pinzells incloses, però no arribarà fins d’aquí a un mes, així que entre que ho rebo i practico ja serà Nadal i el repte potser haurà acabat, jajaja.

    Aquest blau és molt potent! De Kiko només tinc tons pastels i un lila craquelat. Mai m’he llençat a agafar pintaungles metalitzats, ni aquells d’acabat de sorra. Res de res. N’estàs contenta? Per alguna de les properes edicions del repte segurament utilitzi algun blau, perquè en tinc 7 o 8 i la meitat d’ells sense estrenar. No sóc de blaus! Suposo que hauré de fer com tu i utilitzar-lo de fons i intentar tapar-lo amb dibuixets XD.

  4. yo también creía que habías pintado tu las mariposas, casi me da algo jajaja me encantan los esmaltes de kiko y este no es una excepción ❤ por cierto me apunto la web, no la conocía ^^

    besos

Deixa un comentari

