#usaloya Claire’s lila metàl·lic

Bon dia!!!

Després de uns dies sense donar senyals de vida, torno amb una entrada del Reto Usalo Ya!! Si habitualment aneu a tendes Claire’s potser heu vist que han canviat el format dels seus pinta ungles. I resulta que van fer una liquidació brutal dels antics pinta ungles, a 1€ el pinta ungles. I jo me’n vaig comprar uns quants…

100_8078copia

Començo ensenyant-vos aquest. Com sabeu a Claire’s no tenen ni numeració ni noms, així que em refereixo a ell com el lila metàl·lic. Amb dues capes queda ben coberta l’ungla. Per contra restar la potència d’aquest pinta ungles he fet servir colors pastel i una dotting tool per fer unes quantes flors. Però perquè no sembles una manicura delicada, hi he afegit uns glequins hologràfics de Born Pretty Store. Per fer les flors he fet servir els següents esmalts: Rimmel I Love Lasting Finish 170 Lovely Lilac (lila), Rimmel I Love Lasting Finish 025 Strawberry Fizz i NYC 294 Lexington Yellow (groc).

100_8085copia

I per acabar l’entrada, us vull ensenyar el premi que vaig guanyar al concurs de la Natàlia, del blog Nataliciosa.com. Si cliqueu al enllaç us portarà a una entrada que ha fet on explica els premis. Les fotos són de molt bona qualitat i s’aprecien més els detalls 😉 M’encanta la manta per a pinzells de maquillatge i en realitat estic pensant en fer-la servir per posar els pinzells de nail art perquè així segur que en faré més ús. El disseny és molt bonic i té un tacte súper agradable.

100_8089copia

 

100_8090copia

Que us sembla?? Jo estic encantada 😀

3 pensaments sobre “#usaloya Claire’s lila metàl·lic

  1. Hue Rocks diu:

    Felicitats pel premi! Sens dubte és un pack molt complet. Ahir em van arribar els dotting tools que vaig comprar per ebay, i encara estic esperant els pinzells T_T. Crec que totes aquests estris són d’allò més útils, perquè a vegades tens en ment un disseny i dius “faré servir un escuradents”…i cagada d’oca! Estaré atenta a les creacions que facis amb els elements del teu kit^^.

    De claire’s tinc uns pocs pintaungles i fa tant que no els uso que ja s’han separat els components XD. M’agrada la botiga per la varietat que té (que si pintaungles, que si ornaments per cabell, que si bijuteria,…). No sabia que havien renovat els pintaungles, a veure si hi faig una ullada quan passi per un claire’s!

    • Ja veuràs que amb les dotting tool t’anirà molt millor que un escuradents!! Les flors d’aquesta manicura estan fetes amb una dotting tool i la veritat és que són molt fàcils de fer servir 😉

  2. La manta es preciosa, yo tambien usaria los pinceles que fueran con algo tan bonito¡¡ Y el esmalte usado me encanta, yo tambien, aprovecho las ofertas de Claire’s porque si no me parecen que son caros para la cantidad que llevan.

Deixa un comentari

