Ungles Chevron Sephora Nail Patch Art

Bon dia!!!

El primer lloc on vaig veure enganxines per a tota la ungla va ser al Sephora. Però mai les havia provat. N’he provat de Claire’s, de Born Pretty Store, de Primark… fins que un dia em vaig decidir a comprar les de Sephora. I crec que he sigut tonta de no haver-les provat abans. He de dir que són les més cares. Diria que valen entre 7 o 9 euros però són les que ofereixen una millor qualitat.100_7750copia

Són molt fàcils de posar (llegeix les instruccions sempre!), queden molt ben posades a la ungla i no queden arrugues  . La veritat és que no semblen una enganxina, sembla que estiguin pintades de debò! A més a més, els dissenys que hi ha són espectaculars!!! Hi ha models de colors llisos, altres amb estampats i altres amb purpurina. I com que a mi m’agrada molt la purpurina i les ratlles al estil chevron, vaig escollir aquestes. M’encanten!! Vaig portar-les tres dies i no podia deixar de mirar-les!! Eren hipnotitzadores!! 😀100_7756ciopia

I si us pregunteu com es treuen, simplement amb acetona i cotó. La veritat és que si un dia no tens ganes de pintar-te les ungles o no se’t dona gaire bé, aquesta és una opció alternativa boníssima. Sens dubte, els Nail Patch Art de Sephora són una bona inversió! Us ho recomano 😉100_7752ciopia

Anuncis

4 pensaments sobre “Ungles Chevron Sephora Nail Patch Art

  1. No me he enterado muy bien del post porque no he encontrado el traductor, pero son water decals, ¿no? Desde luego te han quedado preciosas, me han gustado muchísimo. Si es que tienes unas manitas…

    Un besote!

  2. Hue Rocks diu:

    Realment es nota que són de qualitat! A vegades en evig per internet que semblen de nyigui nyogui, però aquestes són molt detallades (amb línies ben fines) i un efecte purpurina espectacular. Aquest dissabte passaré pel Sephora perquè tinc un 20% de descompte i potser hi caic^^. Ja ens diràs què tal el tema de la durabilitat i quant temps et van aguantar intactes. Hi vas posar top-coat? Com que són enganxines no sé fins a quin punt el top-coat ajuda XD.

    • les vaig portar tres dies sencers i me les vaig treure perque em volia pintar les ungles de un altre color. però les podria haver portat més dies. Jo no hi vaig posar top coat, crec que no és necessari. Tenen un bon acabat brillant i de per si soles ja són prou resistents 😉

Deixa un comentari

