Ungles bicolor O.P.I

Bon dia!! Fa poc vaig anar a la botiga Primor que hi ha al Maremagnum i és espectacular! Vaig al·lucinar quan vaig veure els preus dels productes. En concret, vaig al·lucinar amb O.P.I, marca que normalment val 15-16 euros i allà val menys de 10€. Parlant amb la dependenta em va explicar que la perfumeria és un mercat lliure (els preus els poden fixar lliurement els venedors) i que aquí a Espanya es va decidir vendre O.P.I com a marca de luxe, quan sabem que als Estats Units això no és així. Llavors, els dirigents de Primor van decidir posar un preu més baix per tal de que sigui més assequible i un preu més realista. A partir d’ara, les pròximes compres d’O.P.I les realitzaré sempre a Primor. Si us interessa comprar perfums o altres marques de maquillatge, penseu que els preus també són més baixos, així que us animo a donar-hi un cop d’ull.

O.P.I Don't Talk Bach to Me & Dining al Frisco

Bé dons, tenia moltes ganes d’estrenar el color blau que hi vaig comprar. Es diu Dining Al Frisco (San Francisco Collection). És un color blau amb barreja de gris i amb acabat metàl·lic. L’he combinat amb un altre color OPI: Don’t Talk Bach To Me (Germany Collection), que el vaig comprar a Sephora un dia que estava rebaixat a 9 euros (si no s’aprofiten ofertes com aquestes, no em puc permetre comprar aquesta marca). És un color verd-groc clar molt apagat amb una mica de shimmer.

O.P.I Don't Talk Bach to Me & Dining al Frisco

La separació entre els dos colors l’he fet amb cinta adhesiva tallada amb unes tisores que té la serra amb aquesta forma. Després he repassat la separació amb pintura acrílica negre. Així he aconseguit un look elegant i discret, amb dos colors que a simple vista no congenien gaire bé. Però el resultat final m’encanta! Espero que us agradi 🙂

2 pensaments sobre “Ungles bicolor O.P.I

  1. Hue Rocks diu:

    Caram, sabia que Primor tenia ofertes molt bones, però no sabia el per què! Intentaré passar-m’hi per fer una ullada als productesi marques que venguin, segur que alguna cosa cau^^.

Deixa un comentari

