Ungles del cosmos

Bon dia!!

Ja fa temps que vaig preparar aquestes ungles del univers tan estiuenques, però fins avui no havia trobat el moment adequat per ensenyar-vos-les. I sou seguidores d’aquest blog segur que ja sabreu com es fan les manicures del cosmos o del univers. Si no sabeu com es fan, us recomano una visita per Youtube on hi ha tutorials molt útils. Només cal que busqueu “galaxy nails tutorial” i trobareu bastants vídeos relacionats.Ungles del cosmos

Com veieu em vaig decidir a provar tonalitats de blau més clares del que és habitual. Al Reto 31 días ja vaig ensenyar-vos una manicura de galàxies amb tons verds. La podeu veure aquí. Per la manicura d’avui el color base és un color blau cel/turquesa que em té enamorada. És el Kiko 344. Després he fet servir altres colors per fer les galàxies: NYC 294 Lexington Yellow (groc), Bourjois 1 Seconde 09 (lila pastel), Deborah Milano 808 (blau cel), Rimmel 825 Sky High (turquesa fosc) i Kiko 401 (blau hologràfic).Ungles del Cosmos

Per fer les estrelles vaig fer servir pintura acrílica blanca i un pinzell ben fi. Per protegir el disseny només és necessari una bona capa de top coat. I ja està! Un disseny espectacular i molt entretingut de fer 😉Ungles del cosmosEl blau hologràfic li dóna un toc diferent a la manicura oi? Us atreviu a fer-la? Si alguna vegada us decidiu a fer un dels meus dissenys m’agradaria veure que tal us han quedat. No us talleu i compartiu-los al meu facebook. 😀

4 pensaments sobre “Ungles del cosmos

Deixa un comentari

